vrijdag 28 januari 2011

Hello, I'm Friday! ;)

Hii <3
Ik weet nu niet voor wie ik schrijf, maar het in ieder geval een leuk idee om met een paar meiden een blog te hebben. Geen idee of het al helemaal duidelijk is maar elke dag schrijft er iemand anders.
And Hello, I'm Friday! ;)
Ik hou me vooral bezig met make-up en beauty maar mijn hobby's zijn ook turnen, winkelen, afspreken met vriendinnen en  ik hou heel erg van muziek.
Toen ik gisteravond bij miss 'Monday' thuis was en haar nagellak stash bekeek leek het me wel leuk om daar een artikel over te schrijven, haha dus hier komt tie dannn.


Mijn nagellakverslaving begon echt al op de basisschool. toen ik ongeveer 6 jaar was speelde ik met mijn moeders nagellak en moest mijn moeder altijd mijn nagels lakken. Toen ik ouder werd ging ik zelf ook nagellak kopen. Hoe rozer en hoe meer glitters, hoe beter, haha. Elke nagel moest elke dag gelakt zijn, en het liefst elke nagel een andere kleur. Maar nu ik bijna 15 ben, is deze verslaving nog steeds niet over. Ik blijf elke x maar roepen: 'hee deze kleur heb ik nog niet'. Ik zit nu denk dik aan de 60 potjes, en het doet nog steeds pijn om een potje weg te gooien, als deze niet goed meer is. Haha nee hoor grapje! ;)
Mijn favoriete merk is Catrice. Goede dekking, mooie verpakking, leuk kleurtjess. ;D Essence nagellak is vooral goedkoop en ze hebben ook wel leuke kleurtjes maar toch blijft deze nagellak op een of andere manier nooit lang op mijn nagels zitten. Rimmel vind ik ook een goed merk, maar omdat mijn budget niet heel hoog is, heb ik daar niet zo veel van.



Dit was mijn stukje voor vandaag, niet heel lang, sorry. Morgen weer een nieuw stukje..
En je kunt wel raden van wie.. Saturday!
Laat vooral een reactie achter en tips zijn natuurlijk altijd welkom.
xxLiefs,
Friday


Geen opmerkingen:

Een reactie posten