maandag 31 januari 2011

Prullenbakken.

Yoooooooooo
Ik ben miss Monday. & ik had dus echt geen inspiratie dus ik vertel over prullenbakken. De aanleiding daarvoor is dat miss Sunday vanmiddag in de prullenbak zat. Jammer genoeg heb ik het zelf niet gezien, maar volgens een jongen uit een andere klas, die trouwens volgens miss Sunday helemaal dubbel lag, zag het er heel erg grappig uit.


Onze miss Sunday kwam in zo'n prullenbak terecht en dan alleen zonder denksel. Maar dat is niet de enige prullenbak soort die er is, nee je hebt er nog veel meer. Ik zal jullie er een paar laten zien:


Een prullenbak die je vaak op straat ziet. Je hebt ze ook met deksels maar die zijn gewoon ongelooflijk kwalitatief uitermate teleurstellend. Je kan dan niet eens erlangs fietsen en er wat ingooien nee, je moet afstappen en de deksel opendoen. -.-


Een prullenbak waarbij je op een soort, hoe heet dat?, uitsteeksel uit de onderkant moet gaan staan want dan komt de deksel omhoog. Je hoeft dan niet de deksel op de tillen en weer omlaag te doen. Superhandig!


Prullenbakken van voetbalclubs. Hier zie je die van Ajax en Feyenoord. :D Oke Ajax is beter dan Feyenoord dus daarom is die van Ajax het mooiste. :D


En dan heb je ook nog de prullenbak op je beeldscherm. :D Toppiejoppie!

Nou dat was mijn stukje over prullenbakken. Lach miss Sunday vooral niet uit. :D
Sorry miss Sunday but who sits in a trash can is a little bit blonde.


xliefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten