donderdag 24 februari 2011

Hiii hier miss wednesday, ja tis donderdag ik weet het!
Maar ik moest gister werken, daarna een make-uppie kopen in dorp, en daarna naar leiden met mijn vriendinnetjes! (L) We gingen daar naar Incasa, dat is een discotheek! Wat btw gezellig was meiden. Maar daarom heb ik dus niet echt de tijd genomen voor de blog! Sorrry.

Als je naar een feestje gaat wil je er natuurlijk goed uitzien. Ik zelf gebruik niet superveel make-up, maar een beetje vind ik wel leuk!
Hier wat tips; (stiekem van internet gehaald, niet zelf bedacht hihi)
- Maak je niet gelijk op net na je dagcreme, je dagcreme 10 minuten laten intrekken is beter, anders is het mogelijk dat je makeup een soort van oplost.
- Als je foundation gebruikt,  breng dit dan zo dun mogelijk aan, dan heb je minder kans op uitlopen of vlekken..
- Bij producten als oogschaduw en blushers, kies voor poeders. Die houden langer als crèmes.
- Voor een feestje mag je best iets extra's doen dan normaal, maar blijf wel jezelf.

Sorry voor dit korte stukje! Maar moet nu weer weg, haha heb het beetje druk, en dat in de vakantie hihi!
xxxxxxxxxxx(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten