woensdag 16 februari 2011

Ladysss. 
Ik was bijna vergeten dat ik vandaag weer aan de beurt ben, maar gelukkig herrinerde miss saturday (?) mij eraan! :D Ik heb niet echt een onderwerp, maar hoop toch dat jullie het leuk vinden om te lezen ;) 

Het was afgelopen maandag Valentijnsdag, er zijn hier ook paar artikeltjes over geplaatst. Erg leuk!
Voor de een was het misschien een iets leukere dag dan voor de ander, maar ik hoop dat jullie ook beetje verwend zijn, haha!  


Ik zat gister naar bye bye try before you die te kijken. In deze speciale aflevering lieten ze allemaal korte stukjes zien uit alle vorige afleveringen. Ik had bijna alle afleveringen van try before you die al gezien maar vond het toch even leuk om terug te kijken. Voor degene die het programma niet kennen, het is een programma waarin mensen spectaculaire dingen doen die ze een keertje in hun leven gedaan willen hebben. Zoals bungeejumpen, achter de ramen staan, vieze dingen eten, een gebouw beklimmen en noem maar op. Veel dingen zou ik zelf nooit durfen, maar moest toch wel lachen om dit stukje, zóó vies ! Het is het stukje waarin Geraldine gaat tongen met een bejaarde man van 72. Ik denk dat veel meiden dit stukje al een keertje gezien hebben maar alsnog is hier is het filmpje; 


Verder was het vandaag weer een beetje lekker weer. Wordt ik wel blij van want ben dat koude winterweer meer dan zat! haha. Een paar weken geleden schreef miss friday nog een stukje over de zomer, en dat klinkt veel beter dan de winter hihi.  Gelukkig is het vrijdag voorjaarsvakantie! Lekker weekje geen school, leuke dingen doen, en beetje bijverdienen. (:  

Maarja eerst nog paar daagjes leren, dus nu maar eventjes huiswerk maken (A) 
tot volgende week!
kussssies. (K) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten