vrijdag 25 februari 2011

Leuke programma's van vroeger!

Hey girls!
Hebben jullie dat ook wel eens? je ziet iets op tv terug, en dan dan denk je: hee dat keek ik vroeger altijd! Ik zo vaak.. daarom leek het me leuk om eens te laten zien wat mij echt en vroeger laat denken! En misschien doet het daar jou ook wel aan denken..
Het spijt me zeer, het zijn er nog al veel. :p

Moomin!



Kro kindertijd met beertje Paddington!



Toscane!




Mijn franse tante gazeuse, dit keek echt elke dag, hihi.



Een stukje uit de film 'Het zakmes'.



Otje, ik ben Otje, en mijn vader die heet Tos.



Madelief wat gaan we doooooen?



Buurman & Buurman



Loenatik!



Zaai, dit was echt mijn lievelingsaflevering, haha.



Theo & Thea, hier was ik echt bang voor, nu nog steeds stiekem.



De bruine beer in het blauwe huis.



Ik mik loreland, ik was echt bang voor karbonkel. ;p




Huistje, boompje, beestje, dit keken we in groep 3/4 net zoals 'ik mik loreland'.



Dit waren er een paar, helaas kon ik er heel veel niet vinden op youtube, dat was wel jammer. Maar ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat alsjeblieft even bij de reacties weten wat voor programma's jullie vroeger altijd keken!

xxLiefs! <3



Geen opmerkingen:

Een reactie posten