donderdag 10 februari 2011

we like !

hello baby's 

ik was net zo slim om mn bericht die ik had getypt weg te klikken ja, dus nu kan ik helemaal opnieuw beginnen haha slim ben ik, not. ik ben miss saturday. ik weet dit is niet mijn dag, maar op donderdag is er niemand en het leek me toch wel leuk om wat te plaatsen op ons bloggie. i hope you like. dat is mijn doel in deze blog haha. 


7 euro, Rotterdam 30-01-2011  oeh zie je die schoentjes ? cute toch ? ze zijn 7 euro en je kunt ze kopen bij PRIMARK. voor de mensen die niet weten wat of waar die winkel is : 
primark heeft veel leuke kleren en accessoires ( en in sommige assortimenten ook make-up ) voor weinig geld. in nederland zijn er twee @ Rotterdam & sinds pas ook in Hoofddorp.

http://primark.hyves.nl/ dit is de origineke primark hyves. veel mensen zetten hier hun aankopen op of zetten iets te koop. 


wat vind je van deze tas? i like it! deze komt van de H&M. hij is €19,95. voor meer leuke dingetjes check http://shop.hm.com/nl/ <3

en wat denk je van deze? het baseball-jasje! heel veel mensen hebben deze bij ons op school, beetje jammer want nu ga ik m natuurlijk ook niet meer kopen haha. deze komt ook van de H&M, maar je hebt ook zoiets van de ONLY of PRIMARK. Hij is ook in het rood te koop en ook in het turquoise ofzo ? ik weet niet precies hooor. 




okee even een vraagje over het volgende plaatje; wat vinden jullie ervan? 
heb hem zelf bijelkaar gevoegd en alles. ik haal mijn meeste plaatjes van http://plaatjeshyve.hyves.nl/



alvast bedanktt en hoop dat jullie deze blog beetje leuk vonden ?
ik ga weer stoppen dagdag! 
xxxliefs miss saturday.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten